Thread: NPP Pumps

  1. #1
    MuscleChemistry Junior Member Semi-Contributer
    chihuahua's Avatar
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    Lone Star State
    Posts
    294
    Thanks (Given)
    43
    Thanks (Received)
    49
    Likes (Given)
    113
    Likes (Received)
    170
    Dislikes (Given)
    0
    Dislikes (Received)
    0
    Rep Power
    2147483944

    Default NPP Pumps

    First time running nandrolone specifically NPP. Anyone else notice hard ass pumps? I just started my 3rd week and let me tell you these pumps are crazy. It just takes one or two sets and I'm full. I just wanna know if this is common for NPP.
     

  2. #2
    Musclechemistry Site Representative PHD in P.E.D.
    Muscle mechanic's Avatar
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    3,675
    Thanks (Given)
    569
    Thanks (Received)
    796
    Likes (Given)
    2405
    Likes (Received)
    2508
    Dislikes (Given)
    3
    Dislikes (Received)
    4
    Rep Power
    2147487325

    Default

    Quote Originally Posted by chihuahua View Post
    First time running nandrolone specifically NPP. Anyone else notice hard ass pumps? I just started my 3rd week and let me tell you these pumps are crazy. It just takes one or two sets and I'm full. I just wanna know if this is common for NPP.
    Yep.
    Once deca kicks in....
    Can't do certain things... those big shop doors when power goes out gotta use chains to turn sprocket at top to lower or lift door... arms blow up and hurt Gotta stop between finishing

    Sent from my SAMSUNG-SM-G890A using Tapatalk
    Likes pgb liked this post
     
    Just a grateful member!!

  3. #3
    Musclechemistry Site Representative PHD in P.E.D.
    drtbear1967's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Location
    Kentucky
    Posts
    4,294
    Thanks (Given)
    628
    Thanks (Received)
    893
    Likes (Given)
    2711
    Likes (Received)
    2917
    Dislikes (Given)
    2
    Dislikes (Received)
    5
    Rep Power
    2147487944

    Default

    Pumps can be insane.
    Get It Done!

  4. #4
    MuscleChemistry Guru V.I.P. Veteran
    yellow snow's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    1,661
    Thanks (Given)
    214
    Thanks (Received)
    378
    Likes (Given)
    1203
    Likes (Received)
    1462
    Dislikes (Given)
    2
    Dislikes (Received)
    2
    Rep Power
    2147485312

    Default

    Combine it with igf-1 and look out!!
    Thanks Presser thanked for this post
     
    Beach bodies are made in the winter.

  5. #5
    MuscleChemistry Newbie Rookie

    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    42
    Thanks (Given)
    2
    Thanks (Received)
    3
    Likes (Given)
    17
    Likes (Received)
    22
    Dislikes (Given)
    0
    Dislikes (Received)
    0
    Rep Power
    0

    Default

    Love Npp and Test prop! Super pumps


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Likes Presser liked this post
     

  6. #6
    MuscleChemistry Guru Veteran Member
    pgb's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Location
    the farm
    Posts
    618
    Thanks (Given)
    583
    Thanks (Received)
    101
    Likes (Given)
    1176
    Likes (Received)
    374
    Dislikes (Given)
    0
    Dislikes (Received)
    1
    Rep Power
    2147484268

    Default

    Quote Originally Posted by Muscle mechanic View Post
    Yep.
    Once deca kicks in....
    Can't do certain things... those big shop doors when power goes out gotta use chains to turn sprocket at top to lower or lift door... arms blow up and hurt Gotta stop between finishing

    Sent from my SAMSUNG-SM-G890A using Tapatalk

    lmao, so do your lats get pumped to pain, too. never got pumps to pain, but darn good ones on both npp and deca, and i don't run the really high doses some do.
    Likes Presser liked this post
     
    all that you read here is only for entertainment purposes.

  7. #7
    Ph.D. P.E.D. Kinesiology Intramuscular Injection Certified PHD in P.E.D.
    Presser's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Posts
    36,319
    Thanks (Given)
    2753
    Thanks (Received)
    3203
    Likes (Given)
    18820
    Likes (Received)
    14933
    Dislikes (Given)
    41
    Dislikes (Received)
    6
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by Muscle mechanic View Post
    Yep.
    Once deca kicks in....
    Can't do certain things... those big shop doors when power goes out gotta use chains to turn sprocket at top to lower or lift door... arms blow up and hurt Gotta stop between finishing

    Sent from my SAMSUNG-SM-G890A using Tapatalk
    Like fuck?? Shit kills me there
    Likes Muscle mechanic liked this post
     
    Author: Ben Presser
    Ph.D. P.E.D. Kinesiology
    Intramuscular Injection Certified

    Aromatase Inhibitors, Post Cycle Therapy, Stenabolic, GW, Osta, LGD, S4 and IGF 1 Store

  8. #8
    Ashop's Avatar
    Join Date
    Aug 2001
    Posts
    78
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    21
    Likes (Given)
    3
    Likes (Received)
    50
    Dislikes (Given)
    0
    Dislikes (Received)
    0
    Rep Power
    361

    Default

    YES!! Always get incredible pumps from NPP/DECA
    Thanks Muscle mechanic thanked for this post
    Likes Muscle mechanic liked this post
     
    My email: [email protected]

    https://ashop.club/

    Pharmaceutical Grade Anabolic Steroid Store

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in